Double Stem Cell

Assalamualaikum

Since umo dah masuk awal dua pulohan mulalah ramai kawan-kawan dan juga family yang suggest supplement, makanan tambahan, susu dan segala bagai untuk kesihatan diriku ini. Bila dah masuk umur dua puluhan sistem badan dah mula merosot. Tidak lagi seperti muda remaja. Sungguh sedih apabila meggenang keadaan ini. Bukan aku saja-saja cakap ni lecturer bio aku masa asasi dulu yang beri tahu. Mesti orang cakap ala baru dua puloh. Muda lagi tapi my lecturer bagi tahu yang dunia sekarang bukan macam dulu. Sekarang ni pencemaran terlalu banyak, terdedah kepada radikal-radikal yang bahaya dan makanan kita pun banyak chemical yang bahaya. Itu belum lagi kosmetik. So, benda-benda ni boleh jejaskan sistem badan kita. That's what she told us in biology class. 

Cuma aku ni malas nak ambik benda-benda ni. Ayah adalah beli satu minuman kesihatan dan kena makan b.i.d (dua kali sehari ). Kena consistent pulak tu. Nak istiqomah tu benda paling susah nak buat. Minuman tu dah le kena bancuh dengan air lagi la malas nak buat semua tu. Rasa pun aneh-aneh je. Last-last expired dalam laci. Muehehe.. Marah ayah bila tahu benda ni sebabnya dia beli mahal-mahal pastu macam tak hagai. Sorry daddy. Lepas kejadian itu warning dekat family jagan beli dah benda-benda macam tu sebab nanti membazir. 

Tapi tu masa dulu-dulu punya cerita. Cehh,, macam dah lama padahal baru dua minggu lepas punya cerita.
Semua gara-gara mak cik yang merupakan pengguna double stem cell ni. Aku rasa ramai dah tahu pasal produk ni. Meh kita kasi tengok sikit gambar dia. 

Ini dia produknya

Mak cik aku guna dah enam bulan dah apa yang aku nampak ialah lutut dia dah tak macam dulu. Dulu tengok dia susah nak jalan. Sekarang ni dah boleh ajak dia jalan-jalan pergi shopping. Serius terkejut dengan perubahan mak cik aku ni. Mak cik aku suruh mama cuba. Sebulan mama aku cuba dia kata pinggang dia yang selalu sakit tu dah kurang sikit. Mama suka cabut-cabut kulit tapak kaki dia yang merekah tapi sekarang tapak kaki dia dah licin. Terus mak aku jadi ahli.

 Masaalahnya aku ni susah nak percaya kalau tak cuba. Masa first time dengar benda alah ni my reaction was like this, "stem cell? Halal ke?" sebabnya biasanya stem cell diambil dari uri dan tali pusat baby ataupun haiwan. So, buatlah sedikit research. Baru tahu yang stem cell pun boleh diambil dari buah-buahan ye lah zaman dah moden kan. So,it's safe and halal too. Then, aku cuba and within two week alhamdulillah it shows a positive sign. Antaranya, bapak jerawat malu nak expose diri dia hanya baby dia je yang keluar. Haha.. Rambut aku dulu sehari dalam 200 ++ yang gugurnya. (Rajin betul nak kira. LOL..)  Sekarang dalam 40 ke 50 helai je yang gugur. Ni tak tipu ye. Semua peringkat umur boleh cuba produk ni. Yang bestnya produk ni tak payah bancuh just tuang serbuk dia bawah lidah. Jimat masa tau

Sekarang ni dah jadi ahli. Lagipun tengah promosikan. Walaupun harga dia agak mahal untuk seorang student tapi berbaloi dengan kesan dia. Tapi, setiap orang kesan dia berbeza-beza. Ada yang ambil masa lama dan ada ambil masa yang sekejap. Bergantung kepada penerimaan badan kita terhadap produk ni. Dan lagi satu jangan terlalu taksub dengan produk ni sebabnya kita hanya ikhtiar je tapi yang menyembuhkannya Allah S.W.T. 

Umie Aida pun guna produk ni. 
Another best product from this company. Spray kat muka dan alhamdulillah parut makin hilang.

Diiktiraf Jakim dan diluluskan KKM
  

REVIEW ORANG RAMAI







      


Berminat untuk mendapatkan produk ini?? Email lovepastel31@gmail.com ataupun sms di 0126780064

Valid until 28 Februari 2014. Package silver 3 in 1 dapat 2 pack double stem cell, 1 Triple Stemcell Shine Stem dan 1 Miracle intense essence 

Promosi hebat sampai 31/3/2014. Beli 4 kotak hanya RM 330 dan FREE membership. Keahlian seumur hidup.


No comments:

Post a Comment